Användarverktyg

Webbverktyg


att-se-och-mota-begavade-barn-monks-ypenberg

Skillnader

Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.

Länk till den här jämförelsesidan

Börjar medFöregående version.
Senaste version.Slutar med
att-se-och-mota-begavade-barn-monks-ypenberg [2021-12-18 11.44] – ↷ Sidnamn ändrat från monks-f-j-ypenberg-i-h-att-se-och-mota-begavade-barn till att-se-och-mota-begavade-barn-monks-ypenberg anitaatt-se-och-mota-begavade-barn-monks-ypenberg [2022-01-06 10.18] anita
Rad 1: Rad 1:
 ====== Att se och möta begåvade barn ====== ====== Att se och möta begåvade barn ======
 – En vägledning för lärare och föräldrar –  – En vägledning för lärare och föräldrar – 
 +<html>
 +<figure style="float: right; margin-left: 2em">
 +</html>
 {{ ::moenks.jpg?250|}} {{ ::moenks.jpg?250|}}
 +<html>
 +<figcaption style="clear: right; max-width: 250px">
 +</html>
 +<html>
 +</figcaption></figure>
 +</html>
   * "Människans utveckling är en dynamisk process", \\   * "Människans utveckling är en dynamisk process", \\
   * "Vad innebär hög begåvning?",\\   * "Vad innebär hög begåvning?",\\
Rad 18: Rad 27:
 De klarar det mesta utan stöd och uppfattas som tämligen självgående. Risken är att dessa barn har så lätt för sig att de blir under stimulerade och förlorar självkänslan och lusten att utvecklas.\\ De klarar det mesta utan stöd och uppfattas som tämligen självgående. Risken är att dessa barn har så lätt för sig att de blir under stimulerade och förlorar självkänslan och lusten att utvecklas.\\
  
-av Franz J. Mönks - Irene H. Ypenberg - övers: Mia Engvén - fackgranskning m.m.: Arne Engström +Av Franz J. Mönks - Irene H. Ypenberg - övers: Mia Engvén - fackgranskning m.m.: Arne Engström 
att-se-och-mota-begavade-barn-monks-ypenberg.txt · Senast uppdaterad: 2022-01-06 10.20 av anita