Användarverktyg

Webbverktyg


forskning-pedagogik

Skillnader

Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.

Länk till den här jämförelsesidan

Börjar medFöregående version.
forskning-pedagogik [2022-01-05 14.20] anitaforskning-pedagogik [2022-01-20 15.32] (aktuell) anita
Rad 5: Rad 5:
  
 [[https://www.anitakullander.se/forskning-kring-begavning|Daw Suzanne Enrichment & Acceleration plus Power Point for staff developmen]]\\ [[https://www.anitakullander.se/forskning-kring-begavning|Daw Suzanne Enrichment & Acceleration plus Power Point for staff developmen]]\\
 +\\
 +[[http://www.nagc.org/resources-publications/gifted-education-practices/what-it-means-teach-gifted-learners-well?fbclid=IwAR3x_kguv4XBUYMBp2zB8d_XhoSQ05t13qjqqKnMah1KURtjaKrdJXO_NaI|Tomlinson Carol Ann, 1997. What it Means to Teach Gifted Learners Well]]
forskning-pedagogik.txt · Senast uppdaterad: 2022-01-20 15.32 av anita