sarskild-begavning-i-praktik-och-forskning-caroline-sims
Skillnader
Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.
| Börjar medFöregående version. | |||
| sarskild-begavning-i-praktik-och-forskning-caroline-sims [2023-03-15 09.31] – anita | sarskild-begavning-i-praktik-och-forskning-caroline-sims [2023-03-15 09.32] (aktuell) – anita | ||
|---|---|---|---|
| Rad 13: | Rad 13: | ||
| </ | </ | ||
| + | |||
| + | **Av Caroline Sims**\\ | ||
| Det är lätt att tro att särskilt begåvade elever är högpresterande i skolan – men de riskerar tvärtom att misslyckas om de inte blir uppmärksammade, | Det är lätt att tro att särskilt begåvade elever är högpresterande i skolan – men de riskerar tvärtom att misslyckas om de inte blir uppmärksammade, | ||
sarskild-begavning-i-praktik-och-forskning-caroline-sims.txt · Senast uppdaterad: 2023-03-15 09.32 av anita
