att-se-och-mota-begavade-barn-monks-ypenberg
Skillnader
Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.
Börjar medFöregående version. | |||
att-se-och-mota-begavade-barn-monks-ypenberg [2022-01-06 10.18] – anita | att-se-och-mota-begavade-barn-monks-ypenberg [2022-01-06 10.20] (aktuell) – anita | ||
---|---|---|---|
Rad 11: | Rad 11: | ||
</ | </ | ||
</ | </ | ||
+ | **Av Franz J. Mönks och Irene H. Ypenberg**\\ | ||
+ | övers: Mia Engvén - fackgranskning m.m.: Arne Engström\\ | ||
+ | |||
* " | * " | ||
* "Vad innebär hög begåvning?", | * "Vad innebär hög begåvning?", | ||
Rad 27: | Rad 30: | ||
De klarar det mesta utan stöd och uppfattas som tämligen självgående. Risken är att dessa barn har så lätt för sig att de blir under stimulerade och förlorar självkänslan och lusten att utvecklas.\\ | De klarar det mesta utan stöd och uppfattas som tämligen självgående. Risken är att dessa barn har så lätt för sig att de blir under stimulerade och förlorar självkänslan och lusten att utvecklas.\\ | ||
- | Av Franz J. Mönks - Irene H. Ypenberg - övers: Mia Engvén - fackgranskning m.m.: Arne Engström | + |
att-se-och-mota-begavade-barn-monks-ypenberg.txt · Senast uppdaterad: 2022-01-06 10.20 av anita